Forum www.amarantowarewolucja.fora.pl Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Ze mnie taki ekspert jak ze slonia baletnica

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.amarantowarewolucja.fora.pl Strona G│ˇwna -> Organizacyia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 663
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 2:53, 11 Kwi 2014    Temat postu: Ze mnie taki ekspert jak ze slonia baletnica

Droga 'Bo Mi To...etc.' - wiem, ┼╝e jest Ci bardzo trudno, ale musisz by─ç cierpliwa i mie─ç nadziej─Ö, ┼╝e ta blizna to tylko stan tymczasowy, ┼╝e wkr├│tce poprawisz jej wygl─ůd.
[link widoczny dla zalogowanych]
To znaczy na moje naturalne paznokcie stylista (w Krakowie) na┼éo┼╝y┼éa ┼╝el (kt├│ry jest w zasadzie po┼é─ůczeniem ┼╝elu i lakieru do paznokci). natka to on zawali┼é i mnie przeprasza┼é dzisiaj ale mam nerwa na niego i nie chcia┼éam mu tego tak ┼éatwo pu┼Ťci─ç no ale teraz to nie wiem, trzeba przemy┼Ťle─ç spraw─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i tak bede sie dodatkowo ubezpieczac bo tu za kazde przyjcie lekarza sie bardzo duzo placi i wszystkie luksusowe koszty nie sa zwrcaane ale sama operacja i aparat oraz pobyt po jest refundowany wiec nawet sie nie zastanawiam.

oczywi┼Ťcie Gosia jest bardzo szczup┼éa z natury, ale inaczej wygl─ůda┼éa jeszcze w czasach Killera, a inaczej teraz - wystarczy por├│wna─ç jej zdj─Öcia [link widoczny dla zalogowanych] Na innych PH to ja patrz─Ö z g├│ry...
3.Kaja Paschalska a obieca┼éam sobie ┼╝e wiekszych juz nie kupie .. No, prosz─Ö.... Mam nadziej─Ö ┼╝e wbij─Ö si─Ö jako┼Ť w wolne ┼é├│┼╝ko...ale nie powiem te┼╝ mam lekkiego stracha...mimo planowanej cc. Jak ju┼╝ wszystko wr├│ci do normy, to polecam mycie raz dziennie. [link widoczny dla zalogowanych]
nigdy ze ┼║le ubranym i wygl─ůdaj─ůcym biustem nie b─Ödziecie wygl─ůda─ç atrakcyjnie Go┼Ťciu najlepiej zadzwonic do szpitala w kt├│rym masz mie─ç operacj─Ö i zapytac czy w takiej sytuacji operacja moze by─ç wykonana w zaplanowanym terminie czy trzeba to przesun─ů─ç. z bezsenno┼Ťci─ů jest jak z wszystkimi innymi przypad┼éo┼Ťciami naszych czas├│w - ci─Ö┼╝ko j─ů wyleczy─ç, bo nie potrafimy higienicznie ┼╝y─ç i higienicznie spa─ç. A szkoda, bo go lubie. po pierwsze, gdyby ilo┼Ť─ç orgazm├│w i ┼éatwo┼Ť─ç ich osiagni─Öcia decydowa┼éa o jako┼Ťci snu ja by┼éabym okazem ┼Ťpiocha, poniewa┼╝ w okresie menopauzy moje zycie seksualne ( w przeciwie┼ästwie do sennego) uleglo takiej metamorfozie, oczywi┼Ťcie in plus, ┼╝e ┼╝yczy┼éabym tego niejednej Pani w okresie jej rozkwitu kobiecosci. Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö a ja mam takie pytanie a w zasadzie dwa:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam problem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam wlasnie chardonnay i to, prosze ja Was, biale!
[link widoczny dla zalogowanych]
( no wiecie czasami sie pare zwija w kulke zeby sie nie pogubily...etc)
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszlam tam bo musialam, na zadna prace nie licze.

WITAM , MAM DO SPRZEDANIA KETTLERA VERSO 307 , SPRZET ZAKUPIONY W PAZDZIERNIKY 2008,SKRECONY I ....STOI NIESTETY, UZYTKOWANY DO 10 RAZY MAX, CENA 1000 Zł DO NEGOCJACJI TEK KONTAKTOWY 601616516
[link widoczny dla zalogowanych]
Cameron Diaz dla mnie nie jest piekna nawet w makijazu, ale po prostu potrafi ladnie wygladac. Wi─Öksze ko┼éo jest wa┼╝ne przy stabilno┼Ťci i ci─Ö┼╝arze u┼╝ytkownika, no i og├│lnie lepiej si─Ö je┼║dzi, p┼éynniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hej,dziewczyny,tez bym chciala zmniejszyc cycki!!!zawsze mialam A,bedac nastolatk─ů..a teraz mam 21 lat i te cycki jakies szalone,rosn─ů jak na drozdzach mimo ze wogole nie tyje...teraz mam B i juz mnie to denerwuje,chcialabym miec takie jak przedtem,ma┼ée A, czu┼éam sie takawolna i nieskr─Öpowana a teraz?jestem szczup┼éa wiec jak jeszcze schudne to bede jak szkielet, wiec nie chce chudn─ůc...dziewczyny a moze oklady z fuz z kawy??one podobno super wyszczuplaj─ů ...pozdrufka

Czyli np. [link widoczny dla zalogowanych] Ok trzeba i┼Ť─ç spa─ç, bo panicze rano jak tylko otworz─ů oczy, to natychmiast chc─ů do mnie do ┼é├│┼╝ka i wiadomo jak moje spanie wygl─ůda...
Ale co tam, to dopiero pocz─ůtek, mam jeszcze du┼╝o czasu na zastanawianie si─Ö. Witajcie kochane! pusz─ů sie ;/ s─ů sianowate i wog├│le;/ Poratujcie grubaska Dzieki wielkie !! czy nie boli to bardziej niz sam zabieg wyciecia? [link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie jarzyny myjemy, osuszamy. My┼Ťla┼éam, ┼╝e b─Ödzie mi ci─Ö┼╝ko, tymczasem to by┼éo tak absolutnie przyjemne mimo ┼╝e nic a nic nie uszczkn─Ö┼éam. To jak ja mam duuuu┼╝o to chyb aszybciej jeszcze p├│jdzie Kiedy jelita s─ů czyste i sprawne nie mamy problem├│w z wch┼éanianiem i wydalaniemi, nasze cia┼éo jest zdrowe, a my mo┼╝emy cieszy─ç si─Ö ┼╝yciem. Mi sie takie loczki bardzo podobaja-slodkie sa! Ale ile w tym prawdy to nie wiem. jeszcze powiedzial ze przepisze mi antykoncepcje zeby ta torbiel sie nie odnawia┼éa ale gdzies przeczytalam ze jest to do d**y po jak odstawie tabletki to torbiel znowu moze mi sie odnowic co myslicie???
Ja mam ju┼╝ drugi raz co┼Ť takiego...
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekamy na propozycje (mail) od sympatycznych pa┼ä, koniecznie niepal─ůcych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

smieszy mnie do łez....
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej Ja też piłam codziennie przez miesiac litr soku marchwiowego ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chc─Ö tym razem 12 dni, wi─Öc to ju┼╝ z g├│rki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kobieta jest bezkonkurencyjna.

nigdy tak nie mysl. [link widoczny dla zalogowanych] Hm a ja raczej nie mam swoich ulubionych kosmetyków do pielęgnacji włosów, bo też nie zawsze dana firma ma akurat np.
Pamietam jak jego rodzice szukali mieszkania do wynajecia i koszt miesieczny byl mniej wiecej 500-600 euro.Oczywiscie ty nie potrzebujesz 2-pokojowego mieszkania z salonem,wiec na pewno znajdziesz cos tanszego. Wracał do antybiotyków, które i tak nie pomagały. Nie badz taka naiwna jak ja. często myslałam, ze w tej gdzie aktualniej jest tak źle, że już gdzie indziej tak byc nie moze. Witam wszystkich milosnkow starej muzyki - Poszukuje piosenki W Refrereni taka kobieta spiewa trlalalal HEY NA NA NA NA NA - i jescze raz HEj NANAnA . [link widoczny dla zalogowanych]
Rodzi┼éa moja kole┼╝anka.Klinika okey,czy┼Ťciutko,milutko,telewizorek w pokoju.Ale za ten luksus zap┼éaciszok1200-1500z┼é Jaki mo┼╝e by─ç pow├│d? Ponadto wi─Ökszo┼Ť─ç glukozy dostaj─ůcej si─Ö do tkanek wykorzystywana jest do budowy zupe┼énie nowych kwas├│w t┼éuszczowych, kt├│re umiejscawiaj─ů si─Ö nie tylko w tkance t┼éuszczowej, ale tak┼╝e nap┼éywaj─ů do w─ůtroby powoduj─ůc jej st┼éuszczenie. ja sie narazie nie wybieram do pracy bo pracuje tu Witajcie towarzyszki doli i niedoli. we W┼éoszech 9 miesi─Öcy.W┼éa┼Ťnie na po┼éudniu -na Sycylii.Mam podobne zdanie jak Kto┼Ť wcze┼Ťniej pisa┼é ,ze sa troche zacofani.Maj─ů swoja kultur─Ö,troche mi to przypomina nasze lata powojenne.Nie dbaja o wykszta┼écenie ,liczy sie tylko kasa.-pozdrawiem Basia.A kuchnia no c├│┼╝ mozna sie przyzwyczaic ,lepsze i gorsze jedzenie.Bardzo mi smakowa┼éy ryby prosto z morza. DO DZISIAJ MAM NA WARDZE G├ôRNEJ GULKI KRWIAKI?
ja mam pokój niebiesko - żółty i jest cudowny bardzo słoneczny
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.21zhpwataha.fora.pl/zbiorki,14/,1756.html#7262]??? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
Operoana - najwa┼╝niejsze NIE B├ôJ SI─ś !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tu kto┼Ť kiedy┼Ť pisa┼é, ┼╝e jak jesz otr─Öby to Ci brzuch te┼╝ chudnie!
[link widoczny dla zalogowanych]
do 18 tylko Potrzebuję pilnie znac tytuł pewnej piosenki..
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie zniknelam .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie te┼╝ to denerwuje, ale jak m├│wi┼éam wszyscy lekarze olewaj─ů problem, oni go nie widz─ů.

ale jak sie wszystko wyjasnilo to mialam niezly ubaw z samej siebie [link widoczny dla zalogowanych] Ja tych 7 lat temu jak zaczelam ta diete mialam wegli kolo 50 i tak pieknie chudlam.
Je┼╝eli kto┼Ť jest zainteresowany, to podaj─Ö swojego maila [link widoczny dla zalogowanych] l. jestem mezczyzna ale zwracam duza uwage na to jak jestem obciety ostatnio nie ma mnie w Krakowie jak strzyge sie gdzies indziej to po powrocie do domu nie wiem czy smiac sie czy plakac do niego chodzi elita z calego Krakowa Ci ktorzy go znaja maja sporo szczescia . do Laki_a (akurat wlaz┼éam tu wi─Öc odpowiem przynajmniej cz─Ö┼Ťciowo) Sadze ze po tylu zabiegach przeprowadzonych przez Dr. A ch┼éopczyk bedzie Dominik Olivier. [link widoczny dla zalogowanych]
Jakies 3 miesiace temu zrobi┼éem sobie kuracje miesi─Öczn─ů z z├│┼ékami, ograniczy┼éem dosy─ç solidnie jedzenie + brzuszki na wiecz├│r co dziennie, no i w miesi─ůc polecia┼éo mi z wagi 85.5 na 81, czli ponad 4kg, a┼╝ nie zdrowo... trzymam kciuki za was wszystkie i ┼╝ycz─Ö powodzenia ekstrakt z li┼Ťci lotosu orzechodajnego, ekstrakt z k┼é─ůcza ┼╝abie┼äca babki wodnej, ekstrakt z nasion str─ůcz┼äca. powieksza ze jak beda silne bole to paracetamol zazyc a jak bede Mi┼éej niedzieli wszystkim!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] 20.Britney Spears - Everytime
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tzn zawsze mialam okres regularnie co 28 dni a w grudniu dostalam juz opozniony tzn na 43 dzien..
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.amarantowarewolucja.fora.pl Strona G│ˇwna -> Organizacyia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin